sábado, mayo 06, 2006

Estatuto de Extremadura (Lengua)

TITULO PRELIMINAR: DISPOSICIONES GENERALES
[...]
Artículo 7.

Lengua. La lengua oficial del Reino es el castúo; todo súbdito tiene el derecho y el deber de conocer su lengua. Las instituciones promoverán su uso y serán especialmente escrupulosas de que en dicha lengua vengan traducidos los billetes de banco, entradas de fútbol y los tikes del Carrefour, Lidl, DIA, El Corte Inglés, Mercadona, Al_Lado, Dehesa Santa Maria. Los que no sepan hablarla irán a clases los martes y jueves después de comer.

Artículo 8

En el proceso de normalización lingüística de nuestro dialecto toma especial relevancia la “aspiración” de la “J” de tal forma que el que no diga “Jacha”, “Jigo” y “Jiguera”, no será considerado extremeño con el deshonor que esto conlleva.

Extracto de un mail sobre el "estatuto Extremeño". XDD

3 comentarios:

  1. Nu hua malu que la henti tuviá l'obrigación de deprendel el castú. Lu pahi ya cosa de mofla s que ni tan siquiá desisti una asinatura enas carreras dela muestra UEX que deprendan argu luenga castua (namás que cuatru enrréus ena e Dialeutulohia a lus d'Ispánicas) i, lu mas velgonzosu e tó, ni tan siquiá deprendin literatura estremeña! Vivan lus estremeñus! Viva la sú luenga! Viva la sú curtura! In efetu, quien nu prenúnci higu, hacha, higuera colas sús correspondientis aspiracionis esi hueraparti e sel un mal falanti, supón la dehonrra pala sú presona! Viva Estremaura!

    ResponderEliminar
  2. Anónimo10:43 p. m.

    Sedria mu güenu que juera asina, peru nun prencipiu creu qu'entovia ay que jadel creel a la genti que lu que palran nu é castellanu mal palrau sinu ehtremeñu u castú.

    Amus tos a deprendel y a sacal l'ehtremeñu a la calli andi tieni qu'estal. Nu seas calabuzu, palra n'ehtremeñu ¡¡

    ResponderEliminar
  3. Sigue así, tú vales mucho Chaval.
    Un fuerte abrazo jfrobadajoz.

    ResponderEliminar