[...]
Artículo 7.
Lengua. La lengua oficial del Reino es el castúo; todo súbdito tiene el derecho y el deber de conocer su lengua. Las instituciones promoverán su uso y serán especialmente escrupulosas de que en dicha lengua vengan traducidos los billetes de banco, entradas de fútbol y los tikes del Carrefour, Lidl, DIA, El Corte Inglés, Mercadona, Al_Lado, Dehesa Santa Maria. Los que no sepan hablarla irán a clases los martes y jueves después de comer.
Artículo 8
En el proceso de normalización lingüística de nuestro dialecto toma especial relevancia la “aspiración” de la “J” de tal forma que el que no diga “Jacha”, “Jigo” y “Jiguera”, no será considerado extremeño con el deshonor que esto conlleva.
Extracto de un mail sobre el "estatuto Extremeño". XDD
Nu hua malu que la henti tuviá l'obrigación de deprendel el castú. Lu pahi ya cosa de mofla s que ni tan siquiá desisti una asinatura enas carreras dela muestra UEX que deprendan argu luenga castua (namás que cuatru enrréus ena e Dialeutulohia a lus d'Ispánicas) i, lu mas velgonzosu e tó, ni tan siquiá deprendin literatura estremeña! Vivan lus estremeñus! Viva la sú luenga! Viva la sú curtura! In efetu, quien nu prenúnci higu, hacha, higuera colas sús correspondientis aspiracionis esi hueraparti e sel un mal falanti, supón la dehonrra pala sú presona! Viva Estremaura!
ResponderEliminarSedria mu güenu que juera asina, peru nun prencipiu creu qu'entovia ay que jadel creel a la genti que lu que palran nu é castellanu mal palrau sinu ehtremeñu u castú.
ResponderEliminarAmus tos a deprendel y a sacal l'ehtremeñu a la calli andi tieni qu'estal. Nu seas calabuzu, palra n'ehtremeñu ¡¡
Sigue así, tú vales mucho Chaval.
ResponderEliminarUn fuerte abrazo jfrobadajoz.